Gruppekontrakt


Gruppe nr.
5
Gruppemedlemmer
Mathias Stougaard Lynge, Karen Bruun Andersen og Line Vejs Nielsen.
Ambitionsniveau og målsætning
Vi går efter et 12-tal, da vi ved at det er muligt.
Forventninger
• Sig selv
• Gruppen
Mathias: Jeg forventer af mig selv at jeg arbejder hårdt og seriøst.
Karen: Jeg forventer at tage opgaven seriøs og arbejde fokuseret på opgaven. Jeg forventer at vi sammen i gruppen kan lytte til hinanden og stole på at vi laver de ting vi har lovet.
Line: Være seriøs, arbejde hårdt og tage ansvar.

Vi vil alle hjælpe hinanden når der er brug for det. Alle skal stå klar til at tage ansvar for det arbejde vi har lavet.
Andre forpligtelser og interesser

Læringsmål
• Projektoplægget
• Personlige læringsmål
Mathias: Jeg vil gerne lære noget om det emne vi beskæftiger os med, og processen vi gennemgår for at nå frem til produktet
Karen: vi skal lære noget mere om hvordan nogle at de svage eller udsatte har det, og prøve at hjælpe den til et nemmere liv. Jeg selv skal lære at give de andre i gruppen bedre mulighed for at fremlægge uden at bryde ind.
Line: Lære noget nyt om emnet. Lære at kombinere ideer, og og få et brugbart produkt ud af det til sidst
Rammer og redskaber
• Referater
• Dagbog
• Planer
ItsLearning Mappe / Dropbox…
Vi laver logbog for hver teknologi time. Så har vi lavet en blog hvor vi samler alle vores ting inde som fx gruppekontrakten, belbin osv.. Vi vil ellers samle vores noter og andet inde på drev.
Forpligtelser og ansvarsfordeling
• Individuelt ansvar ift. gruppen
Gruppens ansvar ift. den enkelte
Indbyrdes ansvar mellem gruppemedlemmerne
Fordeling af særlige funktioner
Mathias: Laver arbejdstegninger.
Karen: Holder styr på tidsplanen.
Line: Skriver logbog for hver teknologi time.

Selvfølgelig skal alle være med inde over det hele, men det er dem der har det primære ansvar for at det bliver lavet og holder styr på det.
Hvis der opstår problemer skal man hjælpe hinanden.
Evaluering – hvordan og hvornår
Vi laver løbende logbog, en løbende evaluering af vores arbejde og forløb.
Vi vil også lave værksted evaluering.
Hvad gør vi hvis én ikke lever op til forventningerne
• Støttemuligheder
• Sanktioner
Holde intervention, hjælpe personen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar